Salut Mental i sèries de TV: Trastorns de l’Espectre Autista

El 15 de març va començar l’activitat “Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma”, que va córrer a càrrec d’en Francesc Cuxart, del Dept de Psicologia Clínica i de la Salut (Facultat de Psicologia), i la Marta Robles, psicòloga de la fundació CERAC (La Garriga).

A la sessió es van abordar els Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a través de la sèrie “Atípic” de Netflix i es van tractar temes com la gran variabilitat en la simptomatologia del TEA que fa que no es pugui crear un perfil “típic”, el bulling que pateixen durant la infància, i sobretot adolescència, aquests nens i nenes a les escoles, i la necessitat de crear més espais autism friendly.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Antiestigma, Formació i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.