Dia Mundial de la Salut Mental a la UAB

El passat 10 d’octubre, en commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental, es va celebrar a l’Auditori de Filosofia i Lletres un acte en el que es va comptar amb la presència de l’alpinista Edurne Pasaban, que va fer una xerrada en primera persona donant testimoni en primera persona sobre la depressió que va patir al 2006. L’Edurne també va concedir una entrevista al gabinet de premsa parlant sobre aquest tema i com ha influit en la seva vida.

Cliqueu la imatge per veure el vídeo de la xerrada

A més, durant l’acte es va aprofitar per a presentar el lema de la Festa Major de la UAB, que aquest any és “La Salut Mental, visible i sense estigmes a la UAB” i que es celebrarà el 9 de novembre. La CORE SM participarà aquell dia, conjuntament amb l’Institut de Neurociències, repetint l’escape room sobre l’estrès que vam preparar per la Setmana Saludable i Sostenible.

A banda de les activitats que es facin aquell dia, durant la resta del curs 2017-2018 s’estan preparant una sèrie d’activitats per tal de reduir l’estigma entorn a la salut mental adreçades a tota la comunitat universitària.

Aviat us anirem informant al respecte, però algunes d’elles es duran sota el marc d’un conveni signat entre la UAB i el Parc Taulí aquell mateix dia per tal de col·laborar en aspectes de prevenció, formació i recerca en salut mental.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Activitats de divulgació, Antiestigma i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.