La CORE SM a la Setmana Saludable i Sostenible de la UAB

Per segon any la CORE SM ha participat en diverses de les activitats organitzades al campus de la UAB en el marc de la Setmana Saludable i Sostenible (Setmana SiS), que té l’objectiu conscienciar sobre la sostenibilitat i promoure estils de vida saludable entre la comunitat universitària (alumnes, PDI i PAS).

En aquesta ocasió hem repetit el taller Els secrets del cervell, en el que amb el suport de maquetes a tamany real s’explica l’anatomia i funcionament del cervell i quins són els mecanismes subjacents en l’origen i simptomatologia d’algunes malalties com la depressió, l’esquizofrènia o l’alzheimer.

També es va comptar amb la Dra. Margarita Martí, del Dept. de Psiciobiologia i Metodologia en Ciències de la Salut de la Facultat de Psicologia, que en la conferència Menjar poc beneficia la memòria durant l’envelliment? va parlar sobre la relació entre l’alimentació i l’envelliment saludable.

I finalment, i com a novetat, es va organitzar de forma conjunta amb l’Institut de Neurociències una Escape Room que duia per títol: Pots escapar de l’estrès?   En aquesta activitat els participants tenien 20 minuts per trobar la clau que els permetia sortir d’una sala en la que estaven tancats resolent d’un seguit de probes i seguint pistes relacionades amb l’estrès.

Equip guanyador de l’Escape Room.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Activitats de divulgació i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.