Agost a la BCHG

Horari de la Biblioteca

Us recordem el nostre horari d’agost:

De l’1 al 4 i del 28 al 31 obrim de dilluns a divendres de les 8.30 a les 13.30 h.
Durant aquests dies l’accés a l’edifici es farà exclusivament per la porta de la planta baixa.
Del 5 al 27 d’agost la biblioteca romandrà tancada.

Horari de dipòsits de la Biblioteca

Els documents de dipòsit demanats:

• De les 8 a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • A partir de les 11 h i fins a les 8 h de l’endemà seran consultables a partir de les 9 h de l’endemà

Sales d’estudi obertes

De l’1 al 27 d’agost: Sala de Revistes d’Humanitats, oberta de les 9 h a les 21 h

Del 28 al 31 d’agost: Sala d’Estudi UAB (Biblioteca de Ciències Socials), oberta de les 7 h a les 24 h

Altres biblioteques

Consulteu, dia per dia, les biblioteques que estaran obertes i els seus horaris a la pàgina d’horaris del web del Servei de Biblioteques

Facultat de Ciències de la Comunicació

Ledifici romandrà tancat del 5 al 27 dagost ambdós inclosos. Durant aquest període no hi haurà cap servei de la Facultat obert (tampoc climatització, neteja ni manteniment). En cas que necessiteu accedir a l’edifici, heu de fer (amb antelació) la sol·licitud corresponent a l’SLIPI. Els dies d’obertura l’horari de l’edifici serà de les 8 a les 14 h.

Restauració

Ens han informat que la Cafeteria de Socials obrirà de dilluns a divendres de les 8 a les 16 h durant tot el mes d’agost.

Bella terraEns acomiadem amb aquesta imatge estival a la portada del número 17 (agost 1926) de la revista Bella terra, que conservem a la Reserva de la UAB i que també es troba digitalitzada a ARCA, Arxiu de Revistes Catalanes Antigues.

Que passeu unes bones vacances!