Agost a la BCHG

Horari de la Biblioteca

Us recordem el nostre horari d’agost:

De l’1 al 4聽i del 28 al 31 obrim de dilluns a divendres de les 8.30 a les 13.30聽h.
Durant aquests dies l’acc茅s a l’edifici es far脿 exclusivament per la porta de la planta baixa.
Del 5 al 27聽d’agost la biblioteca romandr脿 tancada.

Horari de dip貌sits de la Biblioteca

Els聽documents de dip貌sit demanats:

• De les聽8聽a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • A partir de les 11 h i fins a les 8 h de l鈥檈ndem脿 seran consultables a partir de les聽9 h de l’endem脿

Sales d’estudi obertes

De l’1 al 27 d’agost: Sala de Revistes d’Humanitats, oberta de les 9 h a les 21 h

Del 28 al 31 d’agost: Sala d’Estudi UAB (Biblioteca de Ci猫ncies Socials), oberta de les 7 h a les 24 h

Altres biblioteques

Consulteu, dia per dia, les biblioteques que estaran obertes i els seus horaris a la p脿gina d’horaris del web del Servei de Biblioteques

Facultat de Ci猫ncies de la Comunicaci贸

Ledifici romandr脿聽tancat del 5 al 27 dagost ambd贸s inclosos. Durant aquest per铆ode no hi haur脿 cap servei de la Facultat obert (tampoc climatitzaci贸, neteja ni manteniment). En cas que necessiteu accedir a l’edifici, heu de fer (amb antelaci贸) la sol路licitud corresponent a l’SLIPI. Els dies d’obertura l’horari de l鈥檈difici ser脿 de les 8 a les 14 h.

Restauraci贸

Ens han informat que la Cafeteria de Socials obrir脿 de dilluns a divendres de les 8 a les 16 h durant tot el mes d’agost.

Bella terraEns acomiadem amb aquesta imatge estival a la portada del n煤mero 17 (agost 1926) de la revista Bella terra, que conservem a la Reserva de la UAB i que tamb茅 es troba digitalitzada a ARCA, Arxiu de Revistes Catalanes Antigues.

Que passeu unes bones vacances!