Horaris de juliol i agost a la BCHG

estiuHorari d’estiu

Com cada any la biblioteca modifica el seu horari durant l’estiu:

• Juliol:聽
    De dilluns a divendres de les 8.30 a les 19.30 h
  • Agost聽(de l’1 al 4聽i del 28 al 31):
    De dilluns a divendres de les 8.30 a les 13.30聽h
    Durant aquests dies d’agost l’acc茅s a l’edifici es far脿 exclusivament per la porta de la planta baixa.
    De l’5 al 27聽d’agost la biblioteca romandr脿 tancada.

Com a mesura d’estalvi energ猫tic, durant juliol i agost es tancaran la sala d’estudi i la sala de treball de la planta -1.

Horari de dip貌sits

Juliol:
Els聽documents demanats:

• De les聽8聽a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • De les 11 a les 14.30 h seran consultables a partir de les 16 h
  • De les聽14.30 a les 18 h seran consultables a partir de les 19 h
  • A partir de les 18 h i fins a les 8 h de l’endem脿 seran consultables a partir de les 9 h de l’endem脿

Agost (de l’1 al 4聽i del 28聽al 31):
Els聽documents demanats:

• De les聽8聽a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • A partir de les 11 h i fins a les 8 h de l’endem脿 seran consultables a partir de les聽9 h de l’endem脿

Pr茅stec

Els pr茅stecs que es facin durant els mesos de juliol i agost tindran com a聽data de venciment el dia 18 de setembre de 2017.

Documents de cap de setmana: a partir del 30 de juny聽us podreu emportar en pr茅stec fins al 4 de setembre els documents de cap de setmana de les seg眉ents biblioteques: Comunicaci贸 i Hemeroteca General, Ci猫ncia i Tecnologia, Medicina, Veterin脿ria i Universit脿ria de Sabadell

A partir del聽19 de juliol聽no聽es podran fer peticions de documents al聽PUC聽(servei de Pr茅stec Consorciat entre les biblioteques de les institucions membres del CSUC). El servei es restablir脿 a partir de l’1 de setembre.

Altres biblioteques

Consulteu a la web del Servei de Biblioteques els horaris, dia per dia, de totes les biblioteques i les sales d’estudi de la UAB.

Facultat de Ci猫ncies de la Comunicaci贸

Juliol
Durant el mes de juliol l’horari d’obertura i tancament de l’edifici de la Facultat ser脿 de les 8 a les 20 h (fora d’aquest horari cal que us poseu en contacte amb l’SLIPI de la Facultat perqu猫 us expliqui el funcionament d’obertura de les portes).

Agost
L’edifici romandr脿聽tancat del 5 al 27 d’agost ambd贸s inclosos. Durant aquest per铆ode no hi haur脿 cap servei de la Facultat obert (tampoc climatitzaci贸, neteja ni manteniment). En cas que necessiteu accedir a l’edifici, heu de fer (amb antelaci贸) la sol路licitud corresponent a l’SLIPI. Els dies d’obertura l’horari de l’edifici ser脿 de les 8 a les 14 h.