3a edició dels Premis IdeaRàdio

Compartim aquesta notícia publicada a la web de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB:

IdeaRadioSER Catalunya posa en marxa la 3a edició dels Premis IdeaRàdio. L’emissora busca amb aquest concurs als professionals de la ràdio del futur entre els estudiants de periodisme, comunicació audiovisual i publicitat. Els premis IdeaRàdio busquen idees originals per nous programes de ràdio, formats innovadors en narració esportiva, nous conceptes de radiofórmula musical i peces creatives de radioteatre.

Els participants es poden inscriure al web premisidearadio.cat i tindran fins el 18 de febrer de 2017 per enviar la seva proposta. El dissabte 4 de març a l’Estudi Toresky de Ràdio Barcelona els autors dels treballs seleccionats defensaran els seus projectes davant d’un tribunal format per professionals de SER Catalunya i en un acte obert al públic. Els guanyadors d’aquesta tercera edició es donaran a conèixer el dilluns 6 de març i el seu premi serà l’emissió del programa a l’antena de SER Catalunya.

La passada edició, en la que es van rebre més de 70 propostes i que va representar prop de 200 participants, el jurat va premiar el plantejament atrevit i l’atractiu sonor de “La Terminal”, la proposta d’entreteniment i humor intel·ligent de “Sense estudis” i l’aposta original per la filosofia a la ràdio de “Ser o no ser”.

Vídeo dels premis