El Catàleg històric general de la premsa en català es publica en línia

Cataleg historic general de la premsa en catalaFa un any i mig us anunciàvem que havia arribat a la Biblioteca el Catàleg històric general de la premsa en català. Volum 1: L’eclosió dels periòdics, 1641-1898, editat pels professors de la UPF Jaume Guillamet i Marcel Mauri i publicat per l’Institut d’Estudis Catalans.

Doncs bé, hem rebut la bona notícia que aquest primer volum del Catàleg històric ha estat publicat en línia i per tant a partir d’ara també el podreu consultar a Internet, dins del Portal de Publicacions de l’IEC.

Enllaç al Catàleg històric. Volum 1

Font de la informació: notícia a la pàgina web del Grup de Recerca en Periodisme (GRP) de la Universitat Pompeu Fabra, 9 de desembre de 2016