Taula rodona “Passat, present i futur de la ràdio en català”, 1 de desembre

Compartim aquesta notícia publicada a la pàgina web de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB:

El proper dijous 1 de desembre a les 10.30 h l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà la taula rodona “El passat, present i futur de la ràdio en català”, amb motiu del 40 aniversari de la primera promoció de llicenciats de la Facultat.

radio en catalaLa taula comptarà amb els següents professionals del món de la ràdio: Joan Albert Argerich, director i presentador de “Plaça gran” a Ràdio 4, Josep Cabayol, president de SICOM, Rosa Quitllet, professora de la UAB i editora dels informatius del cap de setmana a Ràdio 4 i Olga Rodríguez, exdirectora de RNE-Ràdio 4 a Catalunya. Farà de moderador el professor Antoni Vidal, vicedegà d’Economia, Innovació, Infraestructures i UAB Campus Mèdia i expert en ràdio. L’acte serà presentat per la degana de la Facultat, la professora Maria José Recoder.

Aquesta és la segona taula rodona que es programa a la Facultat dins del marc de la celebració dels 40 anys de les primeres promocions de llicenciats en Ciències de la Informació, seccions de Periodisme i de Publicitat. Aquests debats serveixen per a reflexionar sobre com han evolucionat els diferents mitjans de comunicació al llarg dels darrers 40 anys i com es projecten cap al segle XXI.