Estrena del documental “Espanya en dues trinxeres”, 18 de novembre

A continuaci贸 compartim aquesta not铆cia publicada a la web del Departament de Comunicaci贸 Audiovisual i Publicitat UAB:

Divendres 18 de novembre a les 9.30 h a l’Aula Magna de la Facultat

Espanya en dues trinxeres

Estrena del documental “Espanya en dues trinxeres, la Guerra Civil en color”, co-dirigit per Paco Escribano, professor del Departament, i Luis Carrizo, llicenciat en Comunicaci贸 Audiovisual a la Facultat.

El documental ens mostra la Guerra Civil com mai no s’havia vist: en color, gr脿cies a un impressionant treball de digitalitzaci贸 i restauraci贸 dels arxius de la Filmoteca Espanyola.

L’estrena聽tindr脿 lloc a l’Aula Magna de la Facultat del proper divendres 18 de novembre a las 9.30h en聽el marc de l’assignatura Hist貌ria del Cinema del Grau de Comunicaci贸 Audiovisual, impartida pel professor del Departament Quim Puig.

Despr茅s del visionat es far脿 un col路loqui en el qual聽participaran els directors Paco Escribano i Luis Carrizo i el colorista Alexandre Hurtado, graduat en Comunicaci贸 Audiovisual a la Facultat.