Sessions de formació sobre el TFG, 7 de novembre

TFG FacultatEts alumne de 4t de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB i estàs preparant el Treball de Fi de Grau?

La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General organitza unes sessions de formació el 7 de novembre per orientar-te en l’elaboració del treball.

T’explicarem:

• On trobar informació: les fonts més fiables
  • Com citar i com fer una bibliografia
  • Com respectar els drets d’autor: Puc utilitzar imatges que he trobat a internet? Puc reproduir entrevistes i incloure la fotografia dels entrevistats? Com he de tractar les dades personals i les d’empresa?

Dilluns 7 de novembre
Recursos documentals i com citar en el TFG

Torn matí: De les 12 a les 13 h. Aula 7 de la Facultat de Ciències de la Comunicació.  Inscripció

Torn tarda:  De les 15.30 a les 16.30 h. Aula 7 de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Inscripció

Dilluns 7 de novembre
Els drets d’autor i el TFG

Torn matí: De les 13 a les 14 h. Aula 7 de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Inscripció

Torn tarda: De les 16.30 a les 17.30 h. Aula 7 de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Inscripció

Les sessions s’adrecen exclusivament a estudiants de la Facultat que s’hagin matriculat al TFG.

Us podeu inscriure a una o a totes dues sessions, segons el vostre interès. Es pot combinar una sessió de matí i una de tarda.

Important! Per accedir a les sessions, serà obligatori haver formalitzat la inscripció

Dubtes? Escriviu un correu a: bib.comunicacio@uab.cat

ACTUALITZAT 07/11/16:

Consulteu el material de les sessions a http://ddd.uab.cat/record/146878