Taula rodona “40 anys de premsa escrita en català: passat, present i futur”, el 27 d’octubre

Reproduïm aquesta notícia publicada a la web de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB:

40 anys FacultatAquest any la Facultat celebra que fa 40 anys que es va llicenciar la primera promoció d’estudiants de la llicenciatura en Ciències de la Informació, especialització en Periodisme, i  especialització en Publicitat. Al mateix temps també es compleixen els 20 anys de les llicenciatures del pla nou. El 1996 va sortir al mercat laboral la primera promoció de llicenciats en Comunicació Audiovisual i la de llicenciats en Publicitat i Relacions Públiques.

Per celebrar-ho, es portaran a terme una sèrie d’activitats, taules rodones i exposicions que començaran aquest 27 d’octubre.

La taula rodona “40 anys de premsa escrita en català: passat, present i futur” serà l’encarregada d’obrir aquest cicle i comptarà amb la participació de Santiago Ramentol, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB i exdirector del diari Avui; Vicenç Villatoro, exdirector del diari Avui; Joan Vall i Clara d’El Punt/Avui i Assumpta Maresma, de Vilaweb. L’acte el moderarà Carme Ferré, vicedegana d’Intercanvis, Pràcticum, TFG i Alumni de la Facultat, i tindrà lloc a les 10.30 h del 27 d’octubre a l’Aula Magna de la Facultat.

ACTUALITZAT 08/11/16: Vegeu a la web de UAB Campus Mèdia el vídeo de la taula rodona