Festival Drac Novell: concurs per organitzar la Gala de lliurament de premis

A continuaci贸 reprodu茂m aquest anunci publicat ahir a la p脿gina de Facebook de la Facultat de Ci猫ncies de la Comunicaci贸 UAB:

La Facultat convoca un concurs per a l’organitzaci贸 de la Gala de lliurament de premis de la XIX Edici贸 del Festival Drac Novell.

Cartell Drac Novell 2016Els propers 24 i 25 de novembre la Facultat acollir脿 la XIX edici贸 del Festival Drac Novell, un festival d’脿mbit internacional per a estudiants i/o graduats en Publicitat o Comunicaci贸 fins a 2 anys despr茅s d’aconseguir el t铆tol. 脡s l’煤nic festival del m贸n dedicat exclusivament als estudiants de Publicitat i que uneix l’脿mbit empresarial i l’acad猫mic. Est脿 impulsat per l’Associaci贸 Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat) i la Generalitat de Catalunya.

El Drac Novell 茅s un Festival dels estudiants, per tant, l’han d’impulsar els estudiants. Per aix貌, la Facultat convoca un concurs per organitzar la Gala de Lliurament de Premis que tindr脿 lloc el divendres 25 de novembre de les 12.30 a les 14.00 h a l’Aula Magna de la Facultat.

Cada grup (aconsellem que siguin de 5 鈥 8 persones) ha de presentar una proposta de gui贸 de la Gala que inclogui:
鈥 Gui贸 detallat de la Gala amb un cronograma
鈥 Escenografia (decoraci贸 de la sala, posada en escena)
鈥 Proposta d’actuaci贸 durant la gala (teatre, mon貌leg, dansa, m煤sica, etc.)
鈥 Definici贸 del perfil dels presentadors

Cal que es tingui en compte que les persones que participen en el lliurament de premis s贸n:
鈥 Degana de la Facultat
鈥 President de l’Associaci贸 Empresarial de Publicitat (Gremi de Publicitat)
鈥 Director del Departament de Publicitat, Relacions P煤bliques i Comunicaci贸 Audiovisual
鈥 6 professionals del sector

L’equip guanyador ser脿 l’encarregat de la posada en escena de la Gala i del proc茅s de selecci贸 dels presentadors (tal com s’explica m茅s endavant).
La proposta no pot tenir m茅s de 15 fulls.

Lliurament de propostes
Fins el divendres 30 de setembre a les 23 h.
Enviar-ho per correu electr貌nic al Deganat: dg.c.comunicacio@uab.cat
Amb c貌pia a: d.publicom@uab.cat i Aranzazu.Danes@uab.cat
Assumpte: Gala Drac Novell

Resoluci贸 de la proposta guanyadora i Jurat
El grup amb la proposta guanyadora es donar脿 a con猫ixer el divendres 7 d’octubre.
El jurat que escollir脿 la proposta 茅s la Comissi贸 d’Organitzaci贸 del Drac Novell integrada per:
鈥 Membres del Deganat de la Facultat de Ci猫ncies de la Comunicaci贸
鈥 La direcci贸 del Departament de Publicitat, Relacions P煤bliques i Comunicaci贸 Audiovisual
鈥 Una representaci贸 de professors de Creativitat del Grau de Publicitat i Relacions P煤bliques
鈥 Una representaci贸 dels estudiants del Grau de Publicitat i Relacions P煤bliques

Requisits i/o condicionants de la proposta
El concepte d’aquesta XIX edici贸 茅s 鈥淐reativitat que desborda鈥 (vegeu cartell adjunt). Per tant, aconsellem que la proposta vagi en conson脿ncia amb aquest concepte.

Es tracta d’un festival de creativitat, per tant, es valorar脿 la creativitat i idone茂tat de la proposta.
L’equip guanyador haur脿 de preparar el c脿sting per escollir els presentadors que tindr脿 lloc a finals d’octubre a l’Aula Magna. Aix貌 inclou la publicaci贸 del perfil de presentadors que es busca, la convocat貌ria de participants, el repartiment de les hores i la gravaci贸 de les intervencions. Per tot aix貌, podran disposar del material de la Facultat.
La selecci贸 definitiva dels presentadors es far脿 conjuntament entre l’equip guanyador i els membres de la Comissi贸 Organitzadora del Drac Novell.

Per veure el perfil dels conferenciants que participaran en aquesta edici贸 del Drac Novell i la tem脿tica de les intervencions podeu consultar el programa de la XIX edici贸 del Drac Novell que a partir del divendres 9 de setembre trobareu penjat a la web de la Facultat.

Animeu-vos i presenteu les vostres propostes!