Benvinguts a la Biblioteca!

Biblioteca

Des de la Biblioteca donem la benvinguda als estudiants que aquest curs comenceu la universitat, i als que hi retorneu després d’un estiu que esperem que hagi estat ben agradable.

Sou nous per aquí?
Us convidem a conèixer la Biblioteca i tot el que us pot oferir per ajudar-vos en els vostres estudis:

Visiteu la pestanya Guia bàsica del nostre blog, en la qual trobareu la informació necessària per començar a moure-us amb comoditat per la biblioteca. I no ens referim només a les sales de lectura! També al catàleg, la pàgina web, les xarxes socials i les diferents eines que teniu a la vostra disposició. Conegueu els espais, els horaris, els serveis i els recursos.

Important per als usuaris nous!

Voleu “estrenar” el servei de préstec? Per emportar-vos documents necessitareu el carnet que us acredita com a membres de la UAB. Si encara no l’heu rebut, mentre l’espereu us podem fer un carnet provisional. Només caldrà que presenteu el full de matrícula (amb el justificant de pagament) al taulell de préstec de la planta baixa de la Biblioteca.

Estudiants de primer curs: Hem organitzat unes sessions per presentar-vos els recursos i espais de la Biblioteca. Es faran dins de l’assignatura “Història de la comunicació”, els dijous  15, 22 i 29 de setembre. Els vostres professors d’aquesta assignatura us n’informaran.

Estem a la vostra disposició a tots els taulells de la Biblioteca, al telèfon 93 581 40 04, a través dels comptes de Twitter, Facebook i Instagram, el servei d’informació 24h Pregunt@ i el Whatsapp (619 681 146).

Que tingueu un bon inici de curs!

One Response to “ Benvinguts a la Biblioteca!”

1. 2141097 Says:

Encetem la biblioteca! Aniré omplient el meu blog de http://blogs.uab.cat/websiempresesonline/