Curs per a estudiants de doctorat: Cerca i gestió de la informació

Programa formacio doctorsLes Biblioteques UAB ofereixen durant els mesos de maig i juny el curs Cerca i gestió de la informació, dins de les activitats transversals del Programa de Formació de Doctors. Aquesta activitat formativa s’adreça a aquelles doctorandes i doctorands que vulguin millorar els seus coneixements i habilitats en la recerca i l’ús de les fonts d’informació. Està dirigida especialment a estudiants que es trobin en el seu primer any de doctorat.

El curs consta de dues sessions:

• Fonts d’informació (en una matèria determinada): panoràmica dels principals recursos d’informació bibliogràfica i estratègies de cerca.
  • Mendeley Institucional: introducció a Mendeley, gestor bibliogràfic i xarxa social acadèmica.

A la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General oferirem la sessió següent:

• Fonts d’informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat. Dimecres 18 de maig, de les 12 a les 14 h. Sala de formació d’usuaris (planta -1). Inscripció

Les sessions de Mendeley Institucional es faran a la Biblioteca d’Humanitats. Calendari i inscripcions

Si sou estudiants de doctorat, us animem a que us apunteu a les sessions que siguin del vostre interès!