D’interès! Les transcripcions d’entrevistes: model de cessió de drets

microfonSovint els alumnes que estan preparant el Treball de fi de grau porten a terme entrevistes i volen transcriure totalment o parcialment aquestes entrevistes al text. Per fer-ho correctament, cal que la persona entrevistada faci una cessió de drets d’explotació, és a dir, signi un document mitjançant el qual autoritza a l’autor a reproduir les seves opinions i consideracions per a un ús en concret (en aquest cas, per al TFG) .

Per suggeriment d’un alumne, i pensant que pot ser d’interès general, la Biblioteca ha elaborat un model de cessió de drets d’explotació per reproduir entrevistes i opinions al TFG, que podeu copiar i adaptar.

El trobareu als següents enllaços:

Aquest document ha estat revisat pel Gabinet Jurídic de la UAB.

A més a més…

Voleu incloure al TFG (o en qualsevol treball de recerca) imatges o vídeos on apareguin altres persones? Teniu a la vostra disposició el model Document de cessió de drets d’imatge i d’explotació d’enregistrament de vídeo i fotografia.

Dubtes sobre drets d’autor en el TFG? Us recomanem la presentació que vam utilitzar en les sessions de formació sobre el TFG.

També podeu consultar el Blog de Propietat intel·lectual i Accés obert de la UAB