La crisi dels refugiats a la premsa, 16 de març a la Facultat

Reproduïm aquesta notícia del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació UAB:
refugiatsEl proper dimecres 16 de març l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà l’acte de reflexió i anàlisi “La crisi dels refugiats a la premsa: el viatge no desitjat”.

L’activitat, promoguda pel Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB, comptarà amb uns ponents d’excepció: els veterans periodistes Antonio Franco, Carlos Pérez de RozasAlbert Garrido i José Antonio Sorolla.

Aquesta serà la segona col·laboració que fan aquests periodistes amb la Facultat de Ciències de la Comunicació, després de la magnífica conferència sobre els atemptats de París organitzada el passat mes de desembre, que va ser molt ben acollida per la comunitat universitària.

En aquesta ocasió els convidats faran una anàlisi de la crisi dels refugiats que sacseja Europa a través de les portades dels diaris en paper i online.

L’acte, obert a tota la comunitat universitària tindrà lloc de 9 a 12 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.