Jornada de Recerca de la Societat Catalana de Comunicació, 20 de gener

Societat Catalana de ComunicacioResten obertes les inscripcions per a la Jornada de Recerca de la Societat Catalana de Comunicació, que tindrà lloc el dimecres 20 de gener, de les 10 a les 13.30 h, a l’Institut d’Estudis Catalans, Sala Nicolau d’Olwer (C. del Carme, 47, Barcelona). És una jornada oberta a socis, investigadors i doctorands.

Consulteu al blog de la Societat Catalana de Comunicació el programa de la Jornada. Allà també hi trobareu el formulari per a la inscripció, que és gratuïta.

Per part de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB hi participaran els professors José Manuel Pérez Tornero i David Vidal.

Al final de l’acte es lliuraran els XXVII Premis del CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual (aquí les recerques guanyadores) [Recordeu que està oberta la convocatòria d’enguany; el termini de presentació acaba el 4 d’abril de 2016]