Novetats en DVD

Us presentem algunes novetats que podeu trobar a la planta 2 de la Biblioteca on també trobareu una petita exposició amb pel·lícules ambientades al Nadal.

Relatos salvajesRelatos salvajes. Comèdia negra nominada a l’Òscar a la millor pel·lícula estrangera, millor pel·lícula hispanoamericana als Goya i la millor pel·lícula estrangera de 2014 segons el National Board of Review.Interstellar

Interstellar. La darrera pel·lícula de Christopher Nolan guanyadora d’un Òscar i un BAFTA. Disponible en DVD i Blu-ray.

La CabinaLa cabina. Un relat inquietant filmat per a televisió el 1972 per Antonio Mercero. Va obtenir un Emmy al millor programa de ficció.The imitation game

The imitation game. Biopic sobre el matemàtic britànic Alan Turing amb excel·lents crítiques i que va guanyar l’Òscar al millor guió adaptat.

Silicon Silicon ValleyValley. Primera temporada d’aquesta sèrie guanyadora de dos Emmy i una de les millors sèries del 2014 segons l’American Film Institut.Shameless

Shameless. Remake nord-americà de la sèrie britànica sobre una peculiar família. Nominada a un Globus d’or i guanyadora d’un Emmy.