Conferència d’Alfredo Ruiz a la Facultat, 11 de desembre

El publicista, comunicador i expert en la millora de currículum Alfredo Ruiz oferirà el pròxim divendres 11 de desembre una sessió especialitzada en la creació i l’optimització d’un currículum vitae: “Com confiar en el meu currículum”.

La conferència es farà a les 12 h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.

Alfredo RuizPermetrà conèixer la varietat de feines que es poden desenvolupar partint d’una carrera de la facultat, ensenyarà als alumnes a crear un currículum atractiu i creatiu que aconsegueixi marcar la diferència i també farà una introducció al procés de recerca de feina amb focus en una eina online, Infojobs, per descobrir què hi ha darrera i com esprémer al màxim les seves possibilitats.

Alfredo Ruiz va estudiar Publicitat i RRPP a la UAB i va començar la seva carrera professional com a creatiu publicitari a diferents agències de Barcelona, Mèxic i Londres. Els darrers 10 anys ha treballat en l’àmbit d’internet, essent responsable de continguts d’empreses com InfoJobs o SocialCar. A InfoJobs, on va estar sis anys, es va convertir en expert en millora de currículum i actualment imparteix conferències i tallers sobre el tema. Alfredo també és autor de diversos llibres com Guapos y pobres.

Podeu trobar el llibre Guapos y pobres a la Biblioteca d’Humanitats

Font de la informació: Hem adaptat aquesta notícia publicada a la web del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat UAB