Presentació del llibre Somos estrategas a la Facultat, 10 de desembre

Compartim aquesta notícia publicada a la web de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB:

Somos estrategasEl dijous 10 de desembre, a les 17.30 h, es presentarà el llibre Somos estrategas. Dirección de comunicación empresarial e institucional a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

La presentació tindrà el format de col·loqui  i comptarà amb la presència de dos dels coautors de l’obra, el Dr. Joan Costa, reconegut comunicòleg i sociòleg, i la Sra. Miriam Riera, Directora i consultora d’Efectiva Comunicació. L’acte serà conduït per la Dra. Ana Mª Enrique, que juntament amb la Dra. Francisca Morales són les coordinadores de l’edició del llibre.

Somos estrategas ha significat per tot l’equip que ha dirigit i coordinat el Màster DCEI el colofó a la celebració del 20è Aniversari del Màster. Són dues dècades de llarg recorregut  i durant tot aquest temps el Màster ha anat generant un rellevant corpus teorico-pràctic  que s’ha anat perfeccionat paral·lelament a l’aparició, implantació i consolidació del Dircom a les organitzacions. Al llibre han participat deu docents i professionals del Màster DCEI; quatre d’ells són o han estat professors del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual com el Dr. Pere Soler (pròleg), el Dr. Àngel Rodríguez, la Dra. Francisca Morales i la Dra. Ana Mª Enrique. Aquest llibre, per tant, és una obra que pretén convertir-se en un material de referència per aquells estudiants, investigadors i professionals que vulguin conèixer l’estat actual de la Direcció de Comunicació, així com el seus processos i les seves contribucions a la gestió de les organitzacions.

L’assistència a l’acte es pot confirmar directament a: master.dcei@uab.es

Trobareu Somos estrategas (Gedisa, 2015) a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General