Acte “Els Atemptats de París: l’impacte als mitjans de comunicació”, 3 de desembre

El proper dijous 3 de desembre, l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà l’acte de reflexió i anàlisi “Els Atemptats de París: l’impacte als mitjans de comunicació”.

ParisL’activitat, promoguda pel Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació amb el recolzament de l’Associació d’Amics de la UAB, comptarà amb uns ponents d’excepció: els veterans periodistes Antonio Franco, Carlos Pérez de Rozas, Albert Garrido i José Antonio Sorolla.

La presentació dels ponents anirà a càrrec del Dr. Carles Llorens, vicedegà de la Facultat, i del Dr. José Manuel Perez Tornero, director del Departament de Periodisme.

Durant la sessió s’explicarà la situació de fons del problema del terrorisme jihadista i les seves conseqüències; es mostrarà el tractament que han donat als atemptats de París els mitjans de comunicació internacionals i espanyols a través de portades de diaris, fotografies i el rol que juguen les xarxes socials, i es debatrà la situació amb els assistents.

L’acte, obert a tota la comunitat universitària tindrà lloc de les 9 a les 12 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Font de la informació: notícia a la web del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació UAB