Segona edició 2015 del curs sobre emprenedoria a la Facultat

S’han obert les inscripcions per a la segona edició del curs d’iniciativa emprenedora que es farà a la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB de l’11 de novembre al 3 de desembre de 2015.

curs emprenedoria

Es tracta d’un curs adreçat a estudiants de grau, màster i doctorat de la UAB, així com a exalumnes dels últims 3 anys que estiguin a l’atur. La matrícula és gratuïta. El curs està cofinançat pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme.

L’organització del curs va a càrrec de l’EOI (Escola d’Organització Industrial) i del programa TIClaude, coordinat pel professor Miguel Pérez Quintanilla.

Este programa pretende mostrar a los alumnos universitarios la creación de una empresa como una alternativa atractiva frente al empleo por cuenta ajena, donde puedan desarrollar su potencial creativo e innovador, a la vez que les dota de las herramientas necesarias para estudiar la viabilidad de una idea de negocio.

Esta formación será impartida por la Escuela de Organización Industrial, decana de las Escuelas de Negocio en España y perteneciente al Ministerio de Industria, Energía y Turismo. Es experta en la puesta en marcha de empresas, habiendo participado en la gestación de varios miles de proyectos de empresas tanto dentro como fuera de España. Font del text: EOI

El curs dura 4 setmanes i té 25 places.

Les classes es faran a la Facultat de Ciències de la Comunicació, en horari de tarda.

INSCRIPCIONS

Per inscriure’s, ompliu el formulari que trobareu a la pàgina del curs dins de la web de l’EOI (aneu a “Solicitar admisión” i us apareixerà el formulari)

O bé envieu un correu electrònic al coordinador del programa a la uab: MiguelEnrique.Perez@uab.cat