Resum de les sessions d’acollida als alumnes de primer curs

vine a coneixer

Com cada començament de curs, la BCHG ha organitzat unes sessions per donar a conèixer als nous alumnes de la Facultat de Ciències de la Comunicació els espais, fons i serveis de la biblioteca. Per quart any consecutiu, aquestes sessions s’han emmarcat dins de l’assignatura Història de la comunicació, que s’imparteix als tres estudis de grau que es fan a la Facultat.

Les sessions, de 90 minuts, es van fer els dies 1, 8 i 15 d’octubre. Van consistir en una primera part de caire teòric i en una visita a la biblioteca. Hi van assistir 440 alumnes, i els resultats de les enquestes que els vam demanar que omplissin al final de la sessió van ser molt satisfactoris.

Posteriorment, els alumnes van haver de realitzar i lliurar una pràctica amb diverses preguntes relacionades amb la biblioteca i la cerca d’informació a la web i al catàleg.

Aprofitem per agrair als alumnes la seva assistència. Esperem que aquestes sessions us hagin estat útils!