L’antropòleg Miguel Pajares analitza la crisi dels refugiats, a la Facultat, 20 d’octubre

Reproduïm aquesta notícia del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació UAB:

Miguel Pajares, president de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat oferirà la conferència “La crisi del refugiat i la resposta europea”, el proper 20 d’octubre a la Facultat de Comunicació de la UAB.

Miguel PajaresL’esdeveniment, organitzat en el marc de l’assignatura de “Producció periodística multiplataforma” i obert a tota la comunitat universitària, tindrà lloc de 12.00 a 15.00 a la Sala de Juntes de la Facultat.

Miguel Pajares és doctor en Antropologia Social per la Universitat de Barcelona i membre investigador del Grup de Recerca sobre Exclusió i Control Social, adscrit al Departament d’Antropologia Social de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona. En aquest mateix Departament, participa en l’elaboració d’estudis europeus en l’European Social Research Unit.

Actualment és president de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat.

En voleu saber més?

Obres de Miguel Pajares a les Biblioteques UAB