Tallers d’Elsevier i Wiley per a investigadors

Taller Elsevier i WileyEntre els mesos d’octubre i desembre de 2015, el Servei de Biblioteques de la UAB ha organitzat una s猫rie de tallers adre莽ats a tots els investigadors, professors i doctorands de la nostra Universitat. Alguns d’aquests workshops seran impartits per representants de dues de les editorials m茅s prestigioses dins de l’脿mbit de la recerca:聽Elsevier i Wiley. Es tractaran temes relacionats amb la publicaci贸 en revistes d’impacte o l’acc茅s obert a la recerca.

El calendari de tallers 茅s el seg眉ent:

OCTUBRE:

ELSEVIER AUTHOR’S WORKSHOP

NOVEMBRE:

WILEY AUTHOR’S WORKSHOP

• Data: Dimecres 25 de novembre de 2015, a les 11 h.聽Facultat de Bioci猫ncies. Sala de Graus
  • Consulteu el programa
  • Per assistir al taller 茅s imprescindible realitzar la Inscripci贸 al taller de Wiley

DESEMBRE:

PRODUCCI脫 CIENT脥FICA: LA VISIBILITAT DE LA RECERCA

• Data: Desembre de 2015
  • Les biblioteques de la UAB ofereixen sessions de formaci贸 sobre “Producci贸 cient铆fica: la visibilitat de la recerca”, on es tracten aspectes relacionats amb l’Acc茅s Obert: introducci贸, marc legal, vies de publicaci贸 en obert, les llic猫ncies Creative Commons i el Dip貌sit Digital de Documents de la UAB.
  • Tots els professors, investigadors o doctorands que estiguin interessats en aquest taller poden聽contactar amb la seva biblioteca de refer猫ncia per sol路licitar una sessi贸.

One Response to “ Tallers d’Elsevier i Wiley per a investigadors”

1. Comunicaci贸 » » Blog Archive » Diapositives del taller d’Elsevier per a autors - Blog de la Biblioteca de Comunicaci贸 UAB Says:

[…] passat 22 d’octubre la Facultat de Bioci猫ncies va acollir un taller d’Elsevier adre莽at a investigadors聽interessats en publicar a les revistes d’aquesta editorial, […]