Tallers d’Elsevier i Wiley per a investigadors

Taller Elsevier i WileyEntre els mesos d’octubre i desembre de 2015, el Servei de Biblioteques de la UAB ha organitzat una sèrie de tallers adreçats a tots els investigadors, professors i doctorands de la nostra Universitat. Alguns d’aquests workshops seran impartits per representants de dues de les editorials més prestigioses dins de l’àmbit de la recerca: Elsevier i Wiley. Es tractaran temes relacionats amb la publicació en revistes d’impacte o l’accés obert a la recerca.

El calendari de tallers és el següent:

OCTUBRE:

ELSEVIER AUTHOR’S WORKSHOP

NOVEMBRE:

WILEY AUTHOR’S WORKSHOP

• Data: Dimecres 25 de novembre de 2015, a les 11 h. Facultat de Biociències. Sala de Graus
  • Consulteu el programa
  • Per assistir al taller és imprescindible realitzar la Inscripció al taller de Wiley

DESEMBRE:

PRODUCCIÓ CIENTÍFICA: LA VISIBILITAT DE LA RECERCA

• Data: Desembre de 2015
  • Les biblioteques de la UAB ofereixen sessions de formació sobre “Producció científica: la visibilitat de la recerca”, on es tracten aspectes relacionats amb l’Accés Obert: introducció, marc legal, vies de publicació en obert, les llicències Creative Commons i el Dipòsit Digital de Documents de la UAB.
  • Tots els professors, investigadors o doctorands que estiguin interessats en aquest taller poden contactar amb la seva biblioteca de referència per sol·licitar una sessió.

One Response to “ Tallers d’Elsevier i Wiley per a investigadors”

1. Comunicació » » Blog Archive » Diapositives del taller d’Elsevier per a autors - Blog de la Biblioteca de Comunicació UAB Says:

[…] passat 22 d’octubre la Facultat de Biociències va acollir un taller d’Elsevier adreçat a investigadors interessats en publicar a les revistes d’aquesta editorial, […]