Sessions formatives per als alumnes de primer curs

Vine a coneixer la bibliotecaLa Biblioteca ha programat unes sessions de formació adreçades a tots els alumnes de primer curs, que es faran dins de l’assignatura “Història de la comunicació”.

En aquestes sessions, d’una hora i mitja de durada, us explicarem les col·leccions, els serveis i els espais de la Biblioteca, perquè ja des del començament pugueu familiaritzar-vos i aprofitar al màxim els recursos que teniu a la vostra disposició. També us proporcionarem la informació necessària per realitzar la pràctica associada a aquesta formació.

Les sessions es faran els dies

• dijous 1 d’octubre (Periodisme i Comunicació Audiovisual)
  • dijous 8 d’octubre (Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat)
  • dijous 15 d’octubre (Publicitat)

a les aules de la Biblioteca anomenades “Sala de reunions” (a la planta baixa) i “Sala de formació” (al soterrani primer).

Al Campus Virtual trobareu els llistats per conèixer la distribució dels alumnes per cursos: en quin dia, hora i espai heu estat inscrits. També tindrem els llistats a la Consergeria de la Biblioteca (a la planta baixa).

Per motius d’organització, us preguem que respecteu aquesta distribució.

En cas de dubte, adreceu-vos al vostre professor, o a la pròpia Biblioteca.

Fins aviat!