La universitat al cine

TesisI ja tornem a ser aquí! A partir d’avui recuperem el nostre horari habitual (de les 8.30 a les 21 h). Heu passat un bon estiu?

L’inici del curs 2015/16 ens dóna l’excusa perfecta per oferir-vos una selecció de pel·lícules i sèries de televisió ambientades en universitats i colleges, o bé els protagonistes de les quals són professors o alumnes universitaris.

I és que les aules, despatxos i residències d’estudiants sovint han estat part essencial o teló de fons de trames cinematogràfiques. Visiteu amb nosaltres els campus d’Oxford, Harvard, el MIT i altres universitats, reals o fictícies, presents en biopics, comèdies, thrillers… i també en uns quants drames.

Trobareu la mostra “La tornada al campus” a l’expositor de novetats de la planta 2 de la biblioteca. Us animem a que us emporteu en préstec els DVD que us vinguin de gust, i que ens suggeriu més títols!

Imatge: cartell de “Tesis”, d’Alejandro Amenábar. Font: FilmAffinity