Presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 29 de juny

L’Informe de la comunicació a Catalunya corresponent als anys 2013-2014 es presentarà el dilluns 29 de juny, a les 12 h, a la Sala Cotxeres del Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107 – Barcelona).

Actualitzat 29/06/15: l’Informe 2013-2014 ja es pot descarregar des d’aquí

L’acte serà presidit pel secretari de Comunicació de la Generalitat, Josep Martí. Hi intervindran el Rector de la UAB, Ferran Sancho, el director de l’Incom-UAB, José Luis Terrón, la professora del Departament de Mitjans Comunicació i Cultura de la UAB Carme Ferré i el director general de Comunicació i del Gabinet de la Presidència de Gas Natural Fenosa, Jordi García Tabernero.

Actualitzat 30/06/15: resum de la presentació, fet per la UAB

L’Informe és un projecte de l’Institut de la Comunicació (InCom-UAB), que va començar l’any 2000 i del qual ja s’han publicat set edicions (aquesta serà la vuitena). Es tracta d’una obra col·lectiva, que descriu i analitza els diversos sectors de la comunicació (premsa, ràdio, televisió, publicitat, internet, cinema, comunicació local, etc.), tracta d’interpretar-ne les tendències i aspira a ser una eina de suport per als investigadors, els professionals i els responsables de polítiques públiques.

Més informació sobre l’Informe i la seva presentació, a la web de l’InCom-UAB

A la biblioteca trobareu, en paper, totes les edicions de l’Informe que s’han publicat fins ara. I des d’aquesta web podeu accedir a les edicions electròniques (des de l’edició 2005/2006).

L’Informe està publicat amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Gas Natural Fenosa.

Informe de la comunicacio a Catalunya

Les set primeres edicions de l’Informe, a la Biblioteca