Novetats en DVD

MagoComencem recomanant-vos Mago: la impresionante vida y obra de Orson Welles, un documental dirigit per Chuck Workman el 2014 per commemorar el centenari del naixement del director. Inclou entrevistes a directors i actors rellevants com Martin Scorsese, Steven Spielberg, Richard Linklater, Peter Bogdanovich, Costa-Gavras, Jeanne Moreau i Walter Murch. Altres documentals d’interès són Morir de día, que reflecteix l’escena contracultural catalana des de la Transició fins als nostres dies a través d’una de les seves cares ocultes, l’heroïna, i Ingovernables, que s’apropa a la realitat del moviment anarquista o antiautoritari a Catalunya i a la conflictivitat social dels últims anys.

Nightcrawler

Per que fa a les pel·lícules us recomanem Nightcrawler, dirigida per Dan Gilroy i protagonitzada per Jake Gyllenhaal, nominada a un Oscar al millor guió, un Globus d’Or i 3 premis BAFTA i considerada una de les millors pel·lícules de l’any 2014 per l’American Film Institute. Es tracta d’un thriller que ens relata com un petit lladre troba una oportunitat dintre del periodisme criminalista fent de càmera freelance. La pel·lícula fa una crítica a la manipulació televisiva que les televisions locals fan de les notícies de successos, on es dilueix la diferència entre retransmetre i crear una notícia.

També us recomanem Los Idus de Marzo, dirigida per George Clooney, on el protagonista, Ryan Gosling, treballa de cap de premsa d’un polític; i El Extraordinario viaje de T.S. Spivetdirigida per Jean-Pierre Jeunet, que va obtenir un premi César a la millor fotografia.

Podeu trobar totes les novetats a la pàgina d’adquisicions.