Jornada “Comunicació, música i internet”, 16 de gener

Reproduïm aquesta notícia del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació UAB:

Jornada comunicacio musica i internet

El Departament de Periodisme, el Gabinet de Comunicació i Educació i la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB organitzen la Jornada “Comunicació, música i Internet”, el proper 16 de gener del 2015 a l’Aula Magna de la Facultat.

La trobada serà un espai de reflexió i intercanvi d’idees sobre aquests tres àmbits que, moltes vegades, es troben en el camí. La jornada comptarà amb la presència de cantants, productors musicals, editors i periodistes que s’han especialitzat en l’àmbit musical. A més, també es presentaran projectes nascuts a la mateixa Facultat de Comunicació de la UAB.

Entre els participants es troba Gerard Quintana, cantant del grup “Sopa de Cabra”, Adrià Salas, vocalista de “La Pegatina”, i músics locals que han trobat a internet i les xarxes socials la millor sortida a les seves produccions. A més, també participaran periodistes que han dedicat el seu treball a escriure sobre música i noves tecnologies.

Programa de la jornada (PDF)