Us donem la benvinguda a la Biblioteca

BibliotecaDes de la Biblioteca donem la benvinguda als estudiants que aquest curs comencen la universitat, i als que hi retornen després d’un estiu que esperem que hagi estat ben agradable.

Sou nous per aquí?
Us convidem a conèixer la Biblioteca i tot el que us pot oferir per ajudar-vos en els vostres estudis.

Alguns enllaços que us poden ser útils:

• La pàgina web, amb horaris, adreça, informació sobre els espais, serveis i col·leccions, etc.
  • La guia de la Biblioteca [en PDF]
  • Comunicació, el blog de la Biblioteca, en el qual anem publicant informacions sobre noves adquisicions, horaris, serveis, etc., sobre activitats que es fan a la Facultat de Ciències de la Comunicació i sobre notícies d’actualitat en l’àmbit del periodisme, els mass media i la publicitat.
  • @bchg, el nostre compte a Twitter
  • El nostre perfil a Facebook
  • ARE-Accés als Recursos Electrònics: accés per consultar des de casa recursos d’accés restringit (com ara exàmens de cursos anteriors, bases de dades i revistes electròniques de subscripció, etc.)

I si ja us voleu “estrenar” agafant documents en préstec en alguna de les biblioteques:

• Guia del servei de préstec [en PDF]
  • Guia del préstec consorciat (PUC) [en PDF]: perquè aprengueu a sol·licitar i tenir en préstec documents de les biblioteques d’altres universitats catalanes
  • Guia per redireccionar el vostre correu electrònic de la UAB a qualsevol altra adreça electrònica que preferiu (Gmail, Yahoo, Outlook…), així hi podreu rebre els avisos del servei de préstec -arribada de reserves, préstecs vençuts, etc.- [en PDF]

Ep! Per emportar-vos documents necessitareu el carnet que us acredita com a membres de la UAB. Si encara no l’heu rebut, us podem fer un carnet provisional si ens ensenyeu el full de matrícula (amb el justificant de pagament).

A més:

Properament us informarem de les sessions que hem organitzat aquest curs per presentar-vos els recursos i espais de la Biblioteca.

Estem a la vostra disposició a tots els taulells de la Biblioteca, a través dels comptes de Twitter i Facebook i a través del servei d’informació 24h PREGUNT@.

Bon inici de curs!