BiomediCine 2012: concurs de vídeo biomèdic

A continuació reproduïm una entrada de Medibloc, el bloc de la Biblioteca de Medicina UAB:

Els nostres companys de la Universitat de Barcelona ens han fet arribar una notícia molt interessant.

Es tracta de l’organització de la 1a edició d’un concurs de video biomèdic: el BiomediCine 2012, una iniciativa de la Universitat de Barcelona, el Biopol’H i l’Hospital Universitari de Bellvitge.

L’objectiu del concurs és impulsar la producció de cinema i vídeo que permeti divulgar la recerca dins de l’àmbit de les ciències de la salut. Hi poden participar:

• estudiants de titulacions científiques o de comunicació audiovisual
  • professionals de la comunicació, educació o de l’àmbit de les ciències de la salut

Es poden presentar treballs de tot tipus: ficció, entrevistes, documentals… El termini d’inscripció i presentació de material finalitza el 3 de desembre de 2012.

Els guanyadors opten a 3 premis:

• un curs audiovisual (a escollir per l’interessat) organitzat per l’EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals)
  • un postgrau de postproducció avançada organitzat pel CITM (Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia), centre pertanyent a la Universitat Politècnica de Catalunya
  • 500 € i 200 € en metàl·lic

Animeu-vos! i consulteu les bases del concurs [PDF] per presentar els vostres treballs…