La Fundación Academia Europea e Iberoamericana de Yuste convoca 10 beques europees de recerca i mobilitat en estudis europeus Premi Europeu Carlos V Antonio Tajani per a estudiants que estiguin preparant la tesi doctoral en Història, Ciències Polítiques, Economia, Dret i altres disciplines de les Ciències Humanes i Socials, així com altres branques de la ciència. El tema d’aquesta edició és ‘La Unió Europea i el principi de solidaritat‘.

Cada beca tindrà una dotació individual de 2.500 euros.

Els interessats a optar a aquestes beques han d’estar matriculats en el programa de doctorat d’alguna universitat dels països esmentats a la convocatòria i estar preparant la tesi doctoral; no haver rebut una d’aquestes beques amb anterioritat i acreditar el coneixement d’anglès o espanyol amb un nivell igual o superior a l’B2 del MCERL.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 13 de gener de 2020.

Les sol·licituds podran presentar-te per via electrònica omplint el formulari digital publicat al següent enllaç: http://www.fundacionyuste.org/premio-europeo-carlos-v/becas-premio-europeo-carlos-v-at/