Nou curs gratuït sobre la Unió Europea

OBJECTUS

Aquest és un curs en anglès de tres setmanes sobre la Unió Europea adreçat a tota la comunitat universitària i a professionals interessats en aquest tema, tot i que està especialment dirigit a estudiants no europeus de la UAB matriculats en un màster o en un programa de doctorat.

CONTINGUT

Proporcionarà a les persones participants una visió general de la UE, alhora que oferirà seminaris sobre polítiques específiques de la UE com ara economia, medi ambient, seguretat o investigació. En totes aquestes sessions els estudiants s’aproparan als principals temes a què s’enfronta la UE avui dia, per tant, s’inclouran temes com les conseqüències del Brexit, la gestió de la crisi de refugiats, l’impacte dels governs d’extrema dreta a diversos Estats membres o el creixent euroescepticisme.

ORGANITZACIÓ

El curs constarà d’un total de 60 hores durant 3 setmanes (del 10 de setembre al 2 d’octubre de 2019, en horari de matí).

Les classes s’impartiran a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

PROGRAMA

10 sept. 10-14 h. History of the EU. Creation and evolution of the EU (Sra. Lidia Ballesta, UAB)

12 sep. 10-14 h. Objectives and competences of the EU (Dra. Cristina Blasi, UAB)

13 sep. 10-14 h. Institutions and bodies of the EU (Dra. Cristina Blasi, UAB)

16 sep. 11-15 h. Democracy and EU elections (Dr. Enrique Hernández, UAB)

17 sep. 10-14 h. Intellectual property in the EU Digital Single Market (Sra. Lidia Ballesta, UAB)

18 sep. 10-14 h. EU migration and asylum policy (Sra. Lindia Cootone, IOM-Libya)

19 sep. 10-14 h. Privacy and data protection in the EU (Dra. Cristina Blasi, UAB)

20 sep. 10-14 h. Environmental protection in the EU (Dra. Paola Rocchi (JRC, European Commission)

23 sep. 10-14 h. Fundamental Rights of the EU (Dra. Cristina Blasi, UAB)

25 sep. 11-15 h. Economics in the EU (Dra. Alicia Gómez, UV)

26 sep. 10-14 h. Gender & equality in the EU (Dra. Serena Natile (Brunel University London)

27 sep. 10-14 h. Research and innovation in the EU (Sra. Stephanie Ubrig (A4U)

30 sep. 10-14 h. Surveillance in the European Union (Dra. Cristina Blasi, UAB)

01 oct. 10-14 h. EU agreements with third countries (Dra. Mirentxu Jordona, UdG)

02 oct. 10-14 h. Future challenges for the EU integration (Dra. Cristina Blasi, UAB)

Tríptic

INSCRIPCIONS

El registre és gratuït. Aforament limitat a 60 persones.

Per inscriure’s cal omplir el següent formulari: www.euconas.es/ registre

Qui hagi assistit com a mínim a un 75% de les sessions rebrà un certificat d’assistència al final del curs.

Existeix també l’opció d’inscriure’s a alguns seminaris concrets i de rebre el certificat corresponent especificat el títol de cada seminari.

AMB EL SUPORT DE LA COMISSIÓ EUROPEA

Aquest curs ha estat possible gràcies a la concessió per part de la Comissió Europea del Mòdul Jean Monnet EUCONAS a l’Institut d’Estudis Europeus de la UAB.

← Entrada prèvia

Entrada següent →

1 comentari

1. I am looking to get some sample knwoledge from construction management courses.

L'adreça electrònica no es publicarà.

Translate »