Transfer to schools-Jean Monnet Chair EUPOL

Tallers amb estudiants de secundària

Entre les activitats de la Càtedra Jean Monnet EUPOL s’inclouran cinc tallers adreçats a estudiants de secundària que es celebraran a la UAB.

El passat divendres, 19 d’octubre, va tenir lloc el primer taller amb 120 alumnes de 3r d’ESO de l’Institut l’Estatut (Rubí).

El taller, que es va celebrar a la  Facultat de Filosofia i Lletres, va constar de dues parts:
– 11-12 h.: Conferència “La UE: 60 anys junts” a càrrec de Laura Rahola (Cap de Premsa de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona)
– 12-13 h.: Joc amb Kahoot! “Què saben els joves sobre la UE?”, a càrrec de Francesco Camonita (Investigador EUGOV).

La valoració general de l’activitat va ser molt bona, tant per part dels alumnes i docents, com dels ponents. Els i les estudiants van estar atents, van prendre apunts, van fer interessants preguntes i es van engrescar molt amb el joc.

Al final va haver-hi regals per als tres primers en la puntuació del Kahoot! i també una bossa amb regals europeus i materials de divulgació per a tothom.

Durant el curs 2018-2019 s’oferiran 4 tallers més dins del programa “Transfer to schools-Jean Monnet Chair EUPOL”. Els centres interessats en participar hauran de contactar amb el Centre de Documentació Europea.

← Entrada prèvia

Entrada següent →

1 comentari

1. Maria Montserrat

Bona tarda

Ens interesaria fer el taller amb alumnes d’economia de 4r eso
    Gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà.

Translate »