Tertúlia sobre els 30 Anys d’Espanya a la UE (en anglès)

Seguim amb les tertúlies en anglès i ja tenim programada la primera del 2016. Serà el proper 28 de gener, de 14:15 a 15:15 i parlarem sobre els 30 Anys d’Espanya a la Unió Europea.

Com sempre, Francesco Camonita serà el conductor de la tertúlia.

En aquesta ocasió comptarem amb un convidat especial, el Sr. Ferran Tarradellas, Director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

Serà una oportunitat per debatre sobre el que ha significat per a Espanya el fet de pertànyer a la UE, però també pel seu paper a la maquinària institucional europea i sobre els reptes actuals i de futur.

Si voleu, us podeu inscriure en l’esdeveniment facebook o enviant un email (ce.doc.europea@uab.cat). També podeu venir directament sense avisar. No hi ha límit de places.

I per informar-vos sobre la matèria abans de venir, trobareu links relacionats a  l’esdeveniment facebook.

Promet ser molt interessant. Us animem a participar!

← Entrada prèvia

Entrada següent →

4 comentaris

1. Hola, me anoté al evento a través de facebook y agendé la fecha para participar.
    Mi única duda es, ¿dónde está situado el Centre de Documentació Europea UAB?
    Gracias,

Christian

2. ANDRES ECOBAR GUTIERREZ

Thanks for the information of the session, I hope stay in the next meeting of the salon and can work with you, I hope you soon, thanks again.

Andrés Escobar

3. Thanks Andres! We will be glad to meet you!

4. Hola Christian! Nuestro Centro está en el campus en el Edifici E1, que compartimos con el Centro de Estudios Demográficos entre otros. Está cerca de la Biblioteca de Humanidades y las Facultades de Letras y Psicología. http://www.bib.uab.es/planols_biblioteques/bibs_campus/doc_europea.htm

Te esperamos en la tertulia!

L'adreça electrònica no es publicarà.

Translate »