CCOO: Blog del personal docent i investigador

CCOO-PDI

febr. 22 2016

Acord de la Mesa de la Funció Pública

La Mesa de Funció pública ha acordat retornar els dies d’assumptes propis i addicionals de vacances per antiguitat i la convocatòria d’una nova reunió de la Mesa (el dia 7 de març), per acordar els terminis del retorn efectiu de la paga de 2012 i establir un calendari per a tractar la recuperació de la resta de drets, així com mesures per millorar les condicions de treball i l’ocupació

CCOO demanarem avui mateix la convocatòria immediata de la Mesa d’Universitats per tal d’acordar un calendari de negociació dels drets arrabassats i la restitució immediata del dies addicionals de vacances per antiguitat.

Secció sindical de CCOO a la UAB

This entry was posted on Dilluns, 22 febrer, 2016 at 9:54 and is filed under CCOO, Generalitat, mesa universitats públiques catalanes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.