Setmana de la mobilitat sostenible i segura 2017

SetmanaMobilitat2014

Del 23 al 27 d’octubre la UAB celebra la聽Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, amb l’objectiu de conscienciar la comunitat universit脿ria sobre els avantatges de la mobilitat sostenible. Per aquest motiu proposa tot un seguit d’activitats durant tota la setmana.

La spin-off de la UAB MassFactory presentar脿 una nova aplicaci贸 m貌bil que mostra la millor ruta per a accedir al campus en qualsevol dels mitjans de transport disponibles.

Del 23 al 27 d’octubre la UAB celebra la聽Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura,聽amb l’objectiu de conscienciar la comunitat universit脿ria sobre els avantatges de la mobilitat sostenible i segura (caminar, anar en bicicleta, fer servir transport col路lectiu i cotxe amb alta ocupaci贸), per aquest motiu s’han organitzat tot un seguit d’activitats que es duran a terme durant tota la setmana. El personal d鈥檃dministraci贸 i serveis podr脿 compensar-se les hores d’algunes d’aquestes activitats.

Durant tota la setmana es podr脿 visitar l’exposici贸 “El Pla de Mobilitat de聽 la UAB”, l’eina de planificaci贸 que ha perm猫s millorar molts aspectes del Campus relacionats amb la mobilitat de les persones. L’exposici贸 es podr脿 visitar al Rectorat, Pla莽a C铆vica, i facultats de Ci猫ncies de la Comunicaci贸, de Filosofia i Lletres i de Psicologia.聽Entre tots els visitants es sortejar脿 una bicicleta plegable.

Tamb茅 es faran tallers de conducci贸 eficient, de seguretat amb moto i bicicleta, un concurs de fotografia, una gimcana de la mobilitat i la presentaci贸 de la nova app desenvolupada per l鈥spin off聽de la UAB聽MassFactory, que permet con猫ixer la millor ruta per a accedir al campus en qualsevol dels mitjans de transport disponibles.

Dia de la bicicleta

Les activitats es concentraran el dimart, 31 d’octubre (enlloc del 26 d’octubre, com estava previst en un principi), per celebrar el Dia de la Bicicleta, on tota la comunitat universit脿ria hi podr脿 participar des de les 10 h fins a les 14 h, en diferents activitats que tindran lloc a la Pla莽a C铆vica. Les persones assistents podran provar els diferents tipus de vehicles el猫ctrics que s鈥檋i exposaran.

El servei BiciUAB es traslladar脿 a la Pla莽a C铆vica durant tot el mat铆, on oferir脿 el servei gratu茂t de revisi贸 de bicicletes i assessorament per a mantenir la bicicleta en bon estat (nom茅s caldr脿 pagar l’import de les peces que calgui renovar).

A la Pla莽a del Coneixement, de les 10 h a les 14 h, hi haur脿 un simulador de bolcada en autom貌bil, amb l鈥檕bjectiu de sensibilitzar a les persones conductores de la import脿ncia que t茅 l鈥檈rgonomia al volant, aix铆 com la conducci贸 segura per tal d鈥檈vitar una bolcada amb el vehicle.

Programaci贸 de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura