La cursa solid脿ria UAB 2016

脠xit de participaci贸 i de solidaritat a la Cursa de la UAB en suport de La Marat贸

sortida1

Enguany, la UAB i l鈥橝juntament de Cerdanyola s鈥檋an tornat a abocar en aquesta festa esportiva i solid脿ria per captar fons per a l鈥檌ctus i les lesions medul.lars i cerebrals traum脿tiques.聽Unes 2.100 persones i m茅s de cent voluntaris han participat a la Cursa de la UAB en suport de La Marat贸 de TV3.

rectora-i-vicesLa cinquena edici贸 de la Cursa de la UAB amb聽La Marat贸 de TV3 ha tingut lloc aquest diumenge, 18 de desembre, al campus de Bellaterra amb un gran 猫xit de participaci贸 i de solidaritat. Es tracta d鈥檜na cursa que organitza la universitat amb la col路laboraci贸 de l鈥橝juntament de Cerdanyola del Vall猫s i la Xarxa Catalana d鈥橴niversitats Saludables (Us.cat) des de l鈥檃ny 2.011.

guanyadorscorredoraEl primer corredor en arribar a la meta a la Cursa de 10 Km ha estat Carlos Duran, amb un temps de 36 minuts i 19 segons i la primera corredora, Neus Guinovart, ho ha fet amb un un temps de 43 minuts i 28 segons. La cursa de 6 Km ha tingut com a millors temps a Francisco Javier Torres, amb 18 minuts, i Laia Fragoso, amb 25 minuts i 30 segons.

noiesDels m茅s de 2.000 inscrits, un 53% eren dones. Un 46% han participat a la caminada de 6 km., el 31% a la cursa de 10 km., el 22% a la cursa de 6km. i el 2% a la cursa de mobilitat redu茂da (de 480 metres). Cerdanyola del Vall猫s, Barcelona, Sabadell, Terrassa i Sant Cugat han estat les principals poblacions de proced猫ncia.
incL鈥橝ut貌noma i l鈥橝juntament de Cerdanyola s鈥檋an tornat a abocar en l鈥檕rganitzaci贸 d鈥檃quest acte esportiu i solidari, despr茅s de l鈥櫭▁it de convocat貌ria de les anteriors edicions. L鈥檃ny passat es van recaptar 16.000 euros, fons que es van donar a La Marat贸 de TV3. A m茅s, prop d鈥un centenar de persones volunt脿ries, coordinades per la Fundaci贸 Aut貌noma Solid脿ria, han col路laborat en diferents tasques d鈥檕rganitzaci贸.
superheoris-de-la-cursaLa rectora de la UAB, Margarita Arboix, i l鈥alcalde de Cerdanyola, Carles Escol脿, han inaugurat la Fira d鈥橢ntitats que, coincidint amb
la cursa, es donen a con猫ixer. Enguany hi ha participat diverses entitats relacionades amb l鈥檌ctus i les lesions medul.lars i cerebrals traum脿tiques, d鈥檃cord amb la tem脿tica que ha escollit La Marat贸 de TV3, aix铆 com entitats de malalties minorit脿ries i de persones amb problemes de mobilitat redu茂da.

Van participar聽les entitats 4LOVEProjects, Envellir b茅, ACAH 鈥揂ssociaci贸 Catalana alumnid鈥橝t脿xies
Heredit脿ries, AE-LALD 鈥 Asociaci贸n Espa帽ola D茅ficit de Lipasa 脕cida Lisosomal,
FECAMM, Feder Catalunya, FEMACPA鈥揊ederaci贸n Espa帽ola de Malformaci贸n de Chiari y Patolog铆as Asociadas, HPNE, MPS, Now Know, Santfillipo Barcelona, Creu Roja Cerdanyola/Ripollet i Fundaci贸 Grup Catalonia (de Cerdanyola del Vall猫s), l鈥橧nstitut de Neuroci猫ncies, l鈥橝lumni UAB i el campus SiS. L鈥檕bjectiu era difondre i donar informaci贸 d鈥檃questes malalties a tots els ciutadans, malalties en que la UAB compta amb equips que hi estan investigant.

voluntarisPer altra banda, diferents empreses i entitats han col.laborat amb la Cursa de la UAB: Cemoel, PMC Grup 1985, Selmar SA, Dericebourgh, Vila Universit脿ria, Talher SA, M贸n Vertical, Jacques Catering, Clece SA, Integral Rey, Cristaler铆a La Cruz, Aramark, Otis, SPM, Cobega, EMD Bellaterra, Omnibus, Hotel Campus, Aneto, Abacus i Decathlon.

mans-amunt

Gr脿cies a tots per fer-la possible, i fins la propera!!

v铆deo聽/fotografies/聽fotos que heu compartit/

sortida de la cursa de 10 km/ mobilitat redu茂da/