Presentaci贸 de la setmana saludable i sostenible UAB 2019

Del聽1聽al聽5聽d鈥檃bril del 2019, 10ena edici贸

El foment d鈥檈ntorns i d鈥檋脿bits per un estil de vida saludable i sostenible 茅s l鈥檈ix vertebrador dels聽projectes聽i activitats de聽les diferents unitats, serveis i entitats que formen part del projecte 鈥UAB campus Saludable i Sostenible鈥.

Potenciar la UAB com una Universitat promotora de la salut i la sostenibilitat a la comunitat universit脿ria i a la societat, i donar a con猫ixer les activitats, accions i projectes que proposa 茅s un dels objectius essencials de la X Setmana聽Saludable i Sostenible a la UAB鈥.

Carles Gispert,聽Vicerector d鈥橢conomia i de Campus.

El programa en pdf,聽les activitats de dilluns/dimarts/ dimecres/dijous el dia central/ divendres/ les activitats al campus de Sabadell/ les activitats abans, durant i despr茅s.

Per inscriure鈥檛 a les activitats.

Acc茅s a la not铆cia聽

El v铆deo recull de la setmana SiS UAB 2018

INSTAGRAM #SaludableiSostenibleUAB

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.