La UAB, Globalsports i el Johan Cruyff Institute imparteixen un MOOC sobre patrocini esportiu

patrocinio,0Gr脿cies a la col路laboraci贸 entre la UAB i el Johan Cruyff institute, a partir del 4 de juliol es podr脿 seguir el nou MOOC “Sports Sponsorship. Let them Play”, adre莽at a tothom interessat en el patrocini esportiu. Pep Guardiola acompanyar脿 els alumnes i els donar脿 pistes per assolir el curs.

A partir del 4 de juliol, la UAB i el Johan Cruyff Institute, en col路laboraci贸 amb Globalsportsjobs, imparteixen conjuntament un curs massiu obert i en l铆nia (MOOC, massive online open courses) sobre patrocini esportiu que comptar脿 amb la participaci贸 de l’entrenador Pep Guardiola. El curs “Sports Sponsorship. Let them Play” estar脿 disponible a Coursera, plataforma de refer猫ncia a nivell mundial on la UAB imparteix els seus MOOC.

El curs t茅 una duraci贸 de cinc setmanes i ser脿 impartit en angl猫s per Richard Denton, consultor i docent freelance de m脿rqueting esportiu. S’adre莽a a les persones interessades en saber com es crea una proposta de patrocini per a un esdeveniment esportiu. No hi ha requisits previs per seguir el curs, que roman obert a totes les persones que volen entendre qui juga un paper en aquest sector, con猫ixer les innovacions i tend猫ncies actuals, apropar-se al m贸n del m脿rqueting esportiu i prendre contacte amb estudiosos i amants de l’esport d’arreu del m贸n.

Guardiola acompanyar脿 els alumnes a trav茅s del MOOC i els donar脿 pistes per assolir el repte i objectiu del curs: endinsar-se al m贸n del patrocini esportiu i adquirir els coneixements b脿sics per desenvolupar un projecte real, l’activaci贸 d’un patrocini per a un Cruyff Court de la Fundaci贸 Cruyff. El millor pla d’activaci贸 ser脿 premiat amb una beca per cursar un Postgrau en Patrocini Esportiu de Johan Cruyff Institute, que anunciar脿 el guanyador el gener del 2017.

Un sector creixent

El patrocini esportiu mou 55.000 milions d’euros d’inversi贸 arreu del m贸n (2016), dels quals, 13.800 milions corresponen a Europa. Als Estats Units, el 70% del total dels patrocinis correspon al sector dels esports. El 2015, el patrocini esportiu representava el 3% de l’economia global i ha assolit un 10% de creixement global al llarg dels darrers tres anys.

Col路laboraci贸 entre la UAB i el Johann Cruyff Institute

Aquest MOOC aprofundeix en la col路laboraci贸 endegada entre la UAB i el Johann Cruyff Institute. El mes de novembre passat, totes dues institucions van signar una acord per desenvolupar conjuntament activitats de doc猫ncia, recerca i acci贸 solid脿ria i social. Entre altres objectius, l’Institut i la Universitat van acordar la creaci贸 d’un M脿ster en Gesti贸 Esportiva i d’una c脿tedra de recerca -en col路laboraci贸, tamb茅, amb la Laureus Sport for Good Foundation-, a m茅s de cooperar en l’ajut a les persones discapacitades en l’脿mbit esportiu a trav茅s de la Fundaci贸 Cruyff i la Fundaci贸 Aut貌noma Solid脿ria.

M茅s Informaci贸 Sports Sponsorship. Let them Play

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.