Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura UAB 2015

setmana mobilitatLa UAB celebra, com cada any, la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura entre el 26 i el 30 d鈥檕ctubre, en el marc del Campus SiS, amb l鈥檕bjectiu de conscienciar sobre els avantatges dels despla莽aments en transport p煤blic col路lectiu em bicicleta i caminant.

Activitats de la SMSS i del Dia de la BiciDurant la SMSS, la comunitat universit脿ria podr脿 participar activament en les seg眉ents activitats:

-Vine al Campus amb bici o caminant.
-Exposici贸 del Pla de Mobilitat de la UAB i sorteig d鈥檜na bicicleta plegable
-Cursos de conducci贸 eficient
-Tallers de seguretat amb moto
-Concurs de fotografia de la UAB i sorteig d鈥檜na T-Trimestre

El dijous 29 se celebrar脿聽el Dia de la Bici,聽on tota la comunitat universit脿ria podr脿 participar activament en les activitats que tindran lloc a la Pla莽a C铆vica entre les 10.00h. i les 14.00h.

-Exposici贸 i prova de cotxes i bicis el猫ctriques
-Inspecci贸 T猫cnica de Bicicletes (ITB) gratu茂ta i punt d鈥檃utoreparaci贸
-Demostraci贸 de conducci贸 eficient
-Merchandising gratu茂t
-Presentaci贸 d鈥檃pps de mobilitat

Smart Mobility, l铆nia destacable de la SMSS

Smart Mobility聽fa refer猫ncia a l鈥檃plicaci贸 de les noves tecnologies en la gesti贸 de la mobilitat, una l铆nia estrat猫gica que ha esdevingut de gran import脿ncia en la planificaci贸 i gesti贸 de la mobilitat de l鈥橝ut貌noma. En aquest context, i durant la SMSS es presentaran algunes aplicacions per a dispositius m貌bils al respecte.
鈥淏usos UAB鈥, la nova App de mobilitat la UAB

En aquest context, la UAB, porta temps treballant en el desenvolupament d鈥檃lgunes aplicacions i durant la Setmana es presentar脿 la nova aplicaci贸 鈥淏usos UAB鈥.

Aquesta aplicaci贸, adaptada a plataforma web, Android i IOs, i desenvolupada per la UAB a partir de les dades de posicionament de la flota de busos de la universitat, permet la gesti贸 del servei des d鈥檜na doble perspectiva: la de l鈥檃dministraci贸, que pot proveir el servei en funci贸 de les necessitats de cada moment (servei a la demanda), i la de l鈥檜suari, que pot saber en tot moment el temps restant de pas del bus per parada; 聽aix铆 com con猫ixer les l铆nies, el recorregut d鈥檃questes, les parades m茅s pr貌ximes des del lloc d鈥檕rigen, etc.

Aquesta aplicaci贸 es trobar脿 penjada, oficialment, a la web de Mobilitat de la UAB, des d鈥檕n es podr脿 accedir a la seva plataforma web, aix铆 com descarregar l鈥檃cc茅s directe a l鈥檈scriptori del m貌bil, per a disposar de la informaci贸 d鈥檜na manera m茅s r脿pida i senzilla.

Us animem a qu猫 hi participeu!

Per a m茅s informaci贸 de la SMSS聽
Consulta el cat脿leg d’activitats

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.