Taller “Getting engaged with gender-sensitive science

donaLaboratori,0L’Observatori per a la Igualtat organitza, amb el suport de l’Escola de Doctorat, un taller adreçat als estudiants de doctorat sobre investigació en gènere els pròxims 15 i 22 de maig a la Facultat de Ciències.

El taller s’emmarca en el projecte europeu EGERA (Effective Gender Equality in Research and the Academia) i els seus objectius són enfortir el coneixement sobre la perspectiva de gènere en la recerca i aprofundir en les aproximacions teòriques i metodològiques que aborden el sexe-gènere en les investigacions. A més, promou el contacte i la discussió entre el personal investigador, expert i en formació, interessat en la “Gender Sensitive Research” i en la recerca inclusiva.

El “workshop” està adreçat al personal en formació de doctorat de la UAB i contribueix a una formació transversal en gènere i recerca en diferents camps disciplinaris com les biociències, l’economia, la salut, les enginyeries o les ciències socials.

La trobada tindrà una durada de 2 dies i en el primer -que es durà a terme de 9.00 h a 15.00 h- comptarem amb les ponències d’investigadores expertes, que ens presentaran els aspectes clau dels seus projectes pel que fa a les dimensions de sexe-gènere, la perspectiva de gènere i la inclusió social, obrint espai pel debat amb les persones assistents.

El segon dia, des de les 9.30 h fins les 13.30 h, es farà un seminari de treball entre el personal investigador en formació i es desenvoluparà en un clima que faciliti l’intercanvi d’experiències i de coneixements.

Al programa hi trobareu tota la informació relativa a l’organització i a la planificació de les jornades. A més, també us afegim informació relativa a les ponents i en especial sobre Deboleena Roy, de la Universitat de Emory, que obrirà el “workshop” el dia 15. D’altra banda, les inscripcions les podreu fer a través del formulari fins al dia 10 de maig, 5 dies abans de la trobada.

Prèviament, el dia 14 de maig, es durà a terme una reunió del WP2, on la professora Mª Jesús Izquierdo farà una conferència basada en les desigualtats des d’un punt de vista interseccional.

Adjunt a aquesta notícia hi podeu trobar el programa del “workshop”, el programa del dia 14 i un llistat amb les ponents que hi participaran:

PROGRAMME_EGERA_WORKSHOP_GENDER-SENSITIVE_SCIENCE
CV_PARTICIPANTS_WP6
WP2_INTERSECTING_INEQUALITIES

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.