Dinar Solidari de la UAB, en motiu del Dia de la Terra el 23 d’abril

diaterra480El pr貌xim聽23 d鈥檃bril聽es dur脿 a terme un Dinar Solidari de la UAB, en motiu del Dia de la Terra que se celebra el 22 d鈥檃bril, en qu猫 la implicaci贸 del PAS (Personal d鈥橝dministraci贸 i Serveis) i del PDI (Personal Docent i Investigador ) ser脿 imprescindible.

El Dinar Solidari de la UAB 茅s una activitat que s鈥檋a dut a terme en els 煤ltims cursos i t茅 com a objectiu sensibilitzar sobre el malbaratament alimentari i lluitar contra la pobresa. Els majoristes de fruita i verdures de聽Mercavall猫s聽cediran els aliments que no estan en condicions suficients per a ser comercialitzats per貌 que s贸n plenament comestibles. Aquests aliments聽seran els que es cuinaran al Dinar Solidari i els que sobrin se cediran a entitats socials dels municipis propers a la universitat. A la vegada, a canvi dels dinars, els participants donaran aliments no peribles que seran cedits a la Fundaci贸 Banc dels Aliments.

En la organitzaci贸 de l鈥檃ctivitat hi participaran, a m茅s dels聽voluntaris del PAS i del PDI, el grup Menja Just de la FAS 聽i personal de la Oficina de Medi Ambient.

Les persones volunt脿ries del PAS i del PDI poden participar en les seg眉ents tasques:

– Acci贸 de sensibilitzaci贸 als majoristes de Mercavall猫s perqu猫 guardin els aliments que es recolliran pel Menjar Solidari.
– Recollida dels aliments a Mercavall猫s i transport fins a la UAB, amb el transport de la Fundaci贸 MRW.
– Muntatge de l鈥檈structura i de l鈥檈spai per a la realitzaci贸 del dinar a la Pla莽a C铆vica.
– Preparaci贸, cuinat i repartiment de l鈥櫭爌at realitzat amb els aliments reciclats, sota la direcci贸 de cuiners experts.
– Recollida i emmagatzematge d鈥檃liments aptes per a ser repartits pel Banc dels Aliments.

Per a inscriure’s a les activitats, es pot omplir aquest formulari.聽El PAS que es vulgui recon猫ixer l’activitat com a hores de formaci贸 ho pot marcar al formulari.

Aquesta activitat queda emmarcada en el聽nou projecte 鈥淐omprom铆s Social UAB鈥聽que s鈥檈st脿 promovent des de la UAB i la FAS. Aquest projecte pret茅n consolidar la universitat com a espai socialment responsable amb la gesti贸 institucional i l鈥檈ntorn proper i promour脿 la implicaci贸 i la transfer猫ncia de la UAB en tem脿tiques socials i vinculades al territori, i a les seves entitats socials, mitjan莽ant l鈥檌mpuls al voluntariat del PAS i del PDI. La iniciativa proposar脿 altres oportunitats de participaci贸 com, per exemple, el voluntariat a la聽VI Setmana Saludable i Sostenible.

Per a m茅s informaci贸, contacteu amb Noelia Sotus al correu: noelia.sotus@uab.cat

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.