Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora

sex_afectivaLa Fundaci贸 Aut貌noma Solid脿ria ofereixdel del 3 al 24 de mar莽 (dimarts i dijous de 15:30 a 18:30 hores) una nova edici贸 del curs “Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora“. L’Assist猫ncia al 100% de les sessions i realitzaci贸 d’un exercici pr脿ctic i, en el cas d’alumnat de grau, l’entrega d’un treball final, permetran a l’estudiant la convalidaci贸 de l’activitat per 2 cr猫dits ECTS i 2 cr猫dits de lliure elecci贸. Lesinscripcions seran obertes a partir del 26 de gener.

El programa tractar脿 diferents tem脿tiques relacionades amb l’afectivitat, la sexualitat i el sexe saludable emmarcades dins del concepte de salut. Part de la formaci贸 anir脿 enfocada en promoure la sexualitat, des de la reflexi贸 a trav茅s de l’afectivitat, el g猫nere, l’assertivitat i el plaer, i els drets sexuals i reproductors, aix铆 com les l铆nies de prevenci贸. Hi haur脿 una part de la formaci贸 destinada a les problem脿tiques relacionades amb el sexe: disfuncions, embarassos no desitjats i prevenci贸 d’aquesta problem脿tica i con猫ixer com es treballa des de la prevenci贸 i l’acompanyament de situacions d’elevada tensi贸 emocional (counselling). El curs tamb茅 pret茅n introduir a l’estudiant a la reflexi贸 i coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el VIH, els drets sexuals i reproductius, i sobre la viol猫ncia de g猫nere, l’homosexualitat i la transsexualitat entenen l’afectivitat i la sexualitat com a eix central de la identitat de la persona.

El preu de l’activitat 茅s de 40鈧 i tindr脿 lloc al Campus de Bellaterra de la UAB.

Ubicaci贸: Campus de Bellaterra de la UAB

Data: Dilluns 26, Gener de 2015 – 10:00h

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sexualitat afectiva i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *