Consells per tenir-ne cura

giravoltTal com succeeix amb altres aspectes de la salut, com amb la cardiovascular o la respirat貌ria, la persona pot influir de forma positiva en la seva salut emocional i actuar per millorar-la tant com sigui possible.

脡s important tenir clar que no existeix una recepta 煤nica, ja que, com hem dit, cada persona t茅 unes predisposicions particulars i tamb茅 una situaci贸 personal i unes condicions de vida determinades.

Tanmateix, hi ha un nombre d’accions que s贸n aplicables a la majoria de la gent de totes les edats, i s’engloben en el que anomenem h脿bits saludables per al benestar emocional. Aquests inclouen aspectes com l’estil de vida, les relacions personals o les activitats que fem.

Sempre que sigui possible, 茅s recomanable intentar complementar aquestes pautes generals amb una reflexi贸 personal sobre les coses que considerem importants per al nostre benestar emocional i que potser haur铆em de prioritzar m茅s en el nostre dia a dia.

En termes generals, podem considerar com una bona recepta intentar augmentar el temps dedicat a accions que ja fem i sabem que milloren el nostre benestar (i tamb茅 reduir all貌 que el perjudica) amb l’inici d’alguna activitat nova i motivadora. Aquesta combinaci贸 pot ser m茅s f脿cil de portar a terme que intentar incorporar un conjunt complert d’activitats noves o de canvis en els nostres h脿bits.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.