La Festa Major de la UAB escalfa motors

CMYK básico

El proper 6 de novembre de 2014 se celebrarà la ja tradicional Festa Major de la UAB (FMUAB) que porta més de vint anys activa.

La FMUAB arriba cada curs a més de vint mil persones i es comença a preparar amb molts mesos d’antelació per tal de fer-la entre estudiants i qualsevol col·lectiu de la UAB de manera coresponsable.
Amb l’objectiu de fer una programació conjunta de la festa, a partir del 15 de setembre qualsevol col·lectiu de la comunitat universitària podrà proposar-hi activitats i actuacions. De moment, ja és públic el cartell.La #FMUAB del curs passat va ocupar una part important del campus de Bellaterra, des de la plaça Cívica fins a la rambla Nord, hi va haver diverses actuacions, en el marc de l’Autònoma Actua, amb paradetes d’estudiants i amb la Fira d’Entitatsque va comptar amb la presència de col·lectius, consells d’estudiants, programes, serveis i grups de recerca de la Universitat, entre d’altres. Una festa cívica, cultural i participativa, ja que tots fem #FMUAB.

Més Informació Cartell Festa Major UAB

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.