Curs de la FAS sobre cooperaci贸 per al desenvolupament,

cooperaci贸idesenvolupamentEl 7 de juliol comen莽ar脿 el curs sobre cooperaci贸 per al desenvolupament, convalidable per 2 cr猫dits de lliure elecci贸 o 1 cr猫dit ECTS.

Eixos tem脿tics: la contextualitzaci贸 de les relacions Nord-Sud, les visions de desenvolupament i la cooperaci贸, i 聽l’ aprenentatge d’eines d’acci贸 que contribueixin a la transformaci贸 de les desigualtats globals-locals.

Dates: del 7 a l’11 de juliol de dilluns a divendres.聽Horari: de 10:00 a 14:00 hores.聽Lloc realitzaci贸: Barcelona. Seminari 6 de la Facultat de Medicina de la Unitat Docent de Sant Pau. 聽Preu: 60 鈧

Data inici: Dijous 10, Juliol de 2014 – 10:00h.聽Data fi: Divendres 11, Juliol de 2014 – 14:00h.聽Ubicaci贸: Barcelona. Facultat de Medicina de Sant Pau.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Consum responsable i solidaritat i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.