V Setmana Saludable i Sostenible Campus SiS UAB

Del set 聽a l’onze d’abril es va celebrar la聽V Setmana Saludable i聽Sostenible al Campus de la UAB.

caminada-csis-comp2.jpgEs consolida la celebraci贸 d鈥檜na setmana pensada per a promocionar activitats entre la comunitat universit脿ria que afavoreixin l鈥檃dquisici贸 d鈥檋脿bits saludables, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient.

DSCN9264Quinze dies abans s’iniciaren les activitats amb聽” l’Exposici贸 itinerant聽CAMPUS SIS” , que ha passat per totes les facultats, 聽i una pionera i novedosa activitat: “Mou-te a la feina: tast d鈥檈xercici f铆sic de baixa intensitat i curta durada” amb gran 猫xit d’assist猫ncia i participaci贸.

Durant la setmana es van dur a terme tallers, col路loquis, activitats formatives, xerrades i activitats amb un caire m茅s l煤dic i participatiu.

bis rectQuaranta activitats i m茅s de mil nou-cents participants conformaren el programa del 2014, tot un 猫xit de bon ambient i participaci贸.

El foment d鈥檈ntorns i d鈥檋脿bits per un estil de vida saludable i sostenible es l鈥檈ix vertebrador dels diferents projectes i聽activitats de les diferents unitats, serveis i entitats que formen part del projecte 鈥UAB campus Saludable i Sostenible鈥.

Programa聽 聽V铆deo de les activitatsRecorregut de la 聽cursa i la caminada

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'inter猫s l'enlla莽 permanent.

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.