el blog de la Junta de personal funcionari

un espai per l'opinió i la participació

nov. 21 2010

Presentació Plataforma PAS-F a la Gerència

Posted in Plataforma |
Presentació Plataforma reivindicativa aprovada pel PAS-F a la Gerència

Plataforma PAS-F

A data d’avui, 19 de novembre de 2010, la Junta de PAS-Funcionari de la UAB fa entrega formal al Gerent i al vicegerent de RRHH d’aquesta universitat del document que recull un seguit de reivindicacions i demandes d’aquest col·lectiu.

Aquest document, aprovat per l’assemblea del PAS-F en data 21 d’octubre de 2010, pretén constituir-se en un element clau en els processos de negociació entre la JPF i la Gerència pels propers 4 anys.

Aquesta plataforma és amplia doncs aglutina la diversitat de temes en l’àmbit de les relacions laborals dels funcionaris de la UAB pendents d’una solució satisfactòria pel col·lectiu. La plataforma vol erigir-se en l’oportunitat de que JPF i gerència negociïn amb voluntat de deixar acordats amb perspectives de futur el màxim de temes possibles. Hem de trencar la dinàmica de negociar sempre, i sempre els mateixos temes sense arribar a acords amb esperit de permanència

Sabem que corren “malos tiempos para la lírica”, és a dir, que els marges de negociació es poden veure molt afectats per la situació de crisi econòmica general i el déficit financer de la pròpia universitat.

Però també sabem, i volem manifestar-ho de manera explícita al gerent d’aquesta universitat, que el PAS-Funcionari és una peça clau pel desenvolupament dels objectius futurs de la UAB i que és necessari començar a canviar el sentit de les polítiques institucionals respecte al nostre col·lectiu que valorem com a clarament contràries als nostres interessos. Continuar en la línia dels dos últims anys és assegurar la NO implicació del nostre col·lectiu en la tasca, imprescindible, de fer sortir a la UAB d’una situació, com a mínim, molt preocupant.

El PAS-Funcionari no és responsable dels problemes actuals de la UAB; millor, els treballadors que formem part d’aquest col·lectiu hem treballat i treballem perquè la universitat continuï funcionant a pesar d’aquests problemes. Fora bo que la Gerència i l’Equip de Govern reconeguessin aquesta realitat amb un esforç per arribar a acords en els processos negociadors que s’obren en aquest període.

Així ho esperem.

Junta de PAS Funcionari de la Universitat Autònoma de Barcelona

Bellaterra, 19 de novembre de 2010

Aquí us fem arribar l’enllaç a la presentació de la Plataforma lliurada a la Gerència de la nostra universitat:

Presentació Plataforma PAS-F

This entry was posted on Diumenge, 21 novembre, 2010 at 20:52 and is filed under Plataforma. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.